keskiviikko 28. lokakuuta 2009

Elizabeth Taylor Twitterissä

Elizabeth Taylor kertoi Twitterissä nähneensä TII-elokuvan, eikä säästellyt ylistyssanoissaan:

"Olen otettu, että minulla oli etuoikeus nähdä This Is It viime viikolla. Olin vannonut pitäväni kaiken salassa, mutta nyt voin kertoa teille.

Se on nerokkaimmin tehty elokuva, jonka olen koskaan nähnyt. Se sementoi ikuisesti Michaelin nerouden kaikissa luovuuden muodoissa.

Nimitys “nero” on vähättelyä. Hän tuudittaa jokaisen sävelen, houkuttelee musiikin sellaisiin syvyyksiin, jotka ovat todellisuuden toisella puolella.

Ja meillä on tämä elokuva muistuttamassa meitä ikuisesti siitä, että oli olemassa tuollainen mies. Jumala suuteli häntä.

Jumala siunasi häntä eikä heittänyt hukkaan mitään, mutta rakasti sitä kaikkea. Michael tiesi kuinka koota jokainen sävel, jokainen sävy, joista taikuus on tehty.

Kenny Ortega teki mestarillisen työn ohjatessaan sen prosessin, mikä käydään läpi kokonaisen shown luomiseksi ennen kuin se päästetään lavalle.

Saatte Michaelin panoksen kaikilla tasoilla, A:sta Ö:hön. Michael on nero työskennellessään tanssioiden kanssa. Herra Ortega nappaa Michaelin hänen jokaisessa mielentilassaan.

Näet silmiesi edessä Michaelin nerouden kukkivan, kiitokset Kenny Ortegan ja hänen ryhmänsä.

Olen todellakin sitä mieltä, että tämän elokuvan tulisi saada kaikki mahdolliset ehdokkuudet kaikissa kategorioissa."


Suomentanut: Puuris

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sinäpä sen sanoit, Elizabeth.

Anonyymi kirjoitti...

Elizabeth tietää kyllä mistä puhuu! :D samaa mieltä kyllä olen<3 :)